събота, март 21, 2009

Пролетно



Реших да вляза в ролята на Първа Пролет и, точно като нея, мааалко да закъснея с появата си... За сметка на това пък - красива ;). (Пет минути за реклама!)


Да ви е честита Първата пролет, макар и снежна!







Нищо нямаше ми вчера, ставам сутринта,
в огледалото се перя: Бреей, че красота!
Викам, сигурно се смахнах, тука не съм аз!
Станала съм на кралица в профил и анфас...

Или има огледален някакъв дефект?
Взира се във него непознат красив субект.
Гледах смаяно, дивях се, цъках със език;
плюх, да се не урочасам, тъй се възхитих.


Още в нощница, терлици, с чорлава коса,
Като пък се начервисам и се наглася!...
С модна фуста, модна шапка, с грим като дъга...
А и с този "умен" поглед като заблестя...

Но замислих се внезапно, как тъй ще вървя?
Момците ще заприпадат, щом се появя...

Да не зяпат тъй широко, като ме съзрат,
щото може всичките мухи да изядат!

Туй навярно сън било е, или още спя
може ли да е наяве толкоз красота?
Как върху ми се изипа като летен дъжд...
някой тук да ме ощипе... но да не е мъж!

Няма коментари: