четвъртък, юли 26, 2012

Песен за деня

Вдъхновено от: Pink - "Leave Me Alone (I'm Lonely)"

http://www.youtube.com/watch?v=wTDfSrB0FlA
Поздрав!


Махай се,
след теб ще се обърна.
"Край" кажи,
и пак ще те прегърна.

Обичам те,
но щом те няма, зная,
ще умра за теб,
сама във тази стая.

Не вярвам аз,
че всеки час
можем да бъдем двама.
Има до мен,
място за теб,
малко простор дай ми само.

Тази вечер
да съм сама желая,
сама желая.
И вече
искам ли те, не зная,
сега не зная.

До никой друг не искам да се будя,
но и не мога да съм с теб всяка минута.
Да те пусна с мен и в банята няма,
само час на свобода искам само.
Ти си като сладкиш,
но не мога, виж,
да ям едно и също всеки ден.
Няма да ми звъниш
всеки ден, всеки час,
утре ще моля да дойдеш при мен...

Но сега...
Да съм сама желая,
сама желая.
Сега
дали да съм с теб, не зная,
вече не зная.

Тъжна съм.
Тъжна съм, остави ме,
остави ме.

Махни се.
Върни се.
Махни се.
Върни се.

Защо не може начин все да се намира.
Махни се.
Върни се.
(х2)
Защо не може всеки път да ме разбираш.
Махни се
Върни се

Махай се,
след теб ще се обърна.
"Край" кажи,
и пак ще те прегърна.
(х3)

Тази вечер
тъжна съм, остави ме,
остави ме.
Вече
самотна съм, остави ме,
остави ме.(х2)

Тази вечер.
Махай се,
след теб ще се обърна.
Тъжна съм, остави ме
остави ме
"край" кажи
и пак ще те прегърна.
И вече...
Махай се,
след теб ще се обърна.
Тъжна съм, остави ме,
остави ме.
"Край" кажи,
и пак ще те прегърна.
Тази вечер
Махай се,
след теб ще се обърна.
"Край" кажи,
и пак ще те прегърна.

Няма коментари: