неделя, ноември 26, 2006

Ден Пети (Бабата е сърдита)

- Камелия, на какво прилича това! – фучи бабата на Ками из къщата и бълва огън и жупел по домашното възпитание на внучката си. – Вашите така ли те учат?! Ами ако бяхме пет-шест човека тук, пак ли така щеше да се мотаеш?! А другите по стаите ли да пикаят?!
Влизайки в дома на Ками, бях бурно посрещната от тези крясъци, които кънтяха из апартамента и ми бяха необходими две-три минути, докато се уверя със сигурност, че не съм сбъркала вратата. Малко по-късно Ками успя да ми обясни каква е била ситуацията:
- Мии... аз бях в банята и си бръснех краката... А банята и тоалетната са общи и на баба й се пикаеше и ми тропаше на вратата да изляза... Пък аз само й виках “Ей сега!” и “Един момент”, и така половин час... Накрая излязох, ама забравих да й кажа... Ама как може някои хора да вдигат такава врява за такива дреболии???
Да, наистина, как може?

Няма коментари: