събота, юли 14, 2007

Измаймунчен пост

Поздрав:

"Мамуна" - Замунда Банана Бенд

Чупя палми, кърша клони
пея псалми, плаша слони
и пак
търся тебе, да намери
нямам мира, чувствам кат глупак.

Тигъри насън са стряскат
и макаци жално кряскат
в нощта.
Лъвове от страх трепери
джунглата от мене пропищя.

Толкоз много та обича,
чак са полудя,
виж на к'во съм заприличал сега.

На мамуна, мамуна
обърна ма,
к'во напрай тая жена.
На мамуна, мамуна
обърна ма,
чак са полудя.
Мамуна, мамуна...
Бухал плачи, гарван грачи,
носорози са тормози за мен.
Всички твари мене жали,
само ти не пука ти за мен.
И дърветата прохождат,
скорпиони са пробождат отзад.
Търся тебе да намери,
теб та няма, зяждам са от яд.

Сто фламинго съм оскубал,
ходят без пера.
Виж ма как съм са изнервил сега...

На мамуна, мамуна
обърна ма,
к'во напрай тая жена.
На мамуна, мамуна
обърна ма,чак са полудя.
На мамуна, мамуна
обърна ма,
к'во напрай тая жена.
На мамуна, мамуна
обърна ма,
чак са полудя.
Мамуна, мамуна...

А колко трудно господ направи човек,
от един мамун, цял човек.
И колко лесно любов го прави шибек
и няма няма лек...

На мамуна, мамуна
обърна ма,
к'во напрай тая жена.
На мамуна, мамуна
обърна ма,чак са полудя.
На мамуна, мамуна
обърна ма,
к'во напрай тая жена.
На мамуна, мамуна
обърна ма,чак са полудя.
Мамуна, мамуна

П.П. Дали и нас не са ни направили вече на "мамуни"? Неее, на маймуните поне им дават банани!

Няма коментари: