вторник, юни 21, 2011

Селянка си

Посветено на една от най-красивите и най-прости жени, които познавам


Първата ни среща беше фантастична -
беше ти чаровна, сладка, симпатична.
И реших да ида с тебе на морето,
ама там разбрах ти бързо дереджето...

Селянка си, скъпа, селянка родена,
Дишай си спокойно - ти не си за мене.
Толкова си сладка, нежна и красива,
но и много проста - свят ми се завива!

Можеш да вървиш при селяните прости -
няма да ти дойда скоро аз на гости.
Аз харесвам умни, свестни и добри,
а, уви, не си, не си такава ти.

Хей, ти, погледни,
и от тоя свят веднъж се откъсни.
Толкова си мила, сладка и красива,
но и много проста - свят ми се завива!

Хайде, съвземи се, погледни света -
аз ти давам книги, ти подай ръка.
А ако не искаш, ходи си на село,
кой каквото прави, негово е дело!

Селянка си, скъпа, селянка родена...

Няма коментари: