понеделник, октомври 06, 2008

100 километра

Щом се будя,
съм щастлива, като зная, че събуждам се единствено до теб.
Щом изляза,
съм доволна ако зная, че излизам пак, за да се видя с теб.
Ако пия,
ще се радвам и на хубавата мисъл, че напивам се за теб.
И да вия,
пак не е проблем, когато знам, че правя го отново аз за теб.

Сто километра ще вървя,
и после още толкова,
само за да се строполя
миг след това
пред твоята врата.

Щом работя,
зная, че не е напразно, а работя аз единствено за теб.
И банкноти,
и стотинки, ще отидат всички до една единствено за теб.
Прибера се,
и щастлива съм, щом зная, че прибирам се отново пак при теб.
И за нас е
раят на земята, само ако заедно сме винаги със теб.

И сто километра ще вървя,
и после още толкова,
само за да се строполя
миг след това
пред твоята врата.

Щом съм тъжна,
и това ще понеса, защото тъжна съм единствено без теб.
Щом мечтая,
и мечтите ми са само пак за времето, прекарано до теб.
Щом съм тука,
ще съм винаги добре, когато зная, че ще бъда пак при теб.
На боклука,
ще отида, ако трябва, ако зная аз, че правя го за теб –
и на боклука ще отида аз за теб!

И сто километра ще вървя,
и после още толкова,
само за да се строполя
миг след това
пред твоята врата.


(Вдъхновено от http://www.youtube.com/watch?v=O3tNylJr7Z4 Поздрав! )

Няма коментари: