вторник, септември 11, 2012

Don't let me get me

Вдъхновено от:  Pink - Don't let me get me


Не съм първа
във играта.
Все с чорапи мръсни ходя
и без ред в главата.
Срещи с учители;
кофти родители;
все проблеми си създавам
и във нищо не успявам.

Ежедневни битки с всяко огледало...
Как мразя гледащата ме оттам...
Опасна съм за себе си.

От мен ме крийте.
Сама на себе си съм враг;
беда е да си пречиш сам.
Така ми писва!
Не искам вече да съм аз,
искам да бъда някой друг.

Казаха ми:
"Ти ще си звезда...
Само промени
това, което си сега."
 Пак сравняват ме
 с оная Бpитни Спиърс.
Тя е прекрасна,
но аз не съм това...

Лекарство трябва ми,
от лекаря рецепта...
За ден да бъда друг човек....
Опасна съм за себе си..

От мен ме крийте.
Сама на себе си съм враг;
беда е да си пречиш сам.
Така ми писва!
Не искам вече да съм с мен,
искам да бъда някой друг.



Няма коментари: